Jerry A. Hausman
'Jerry A. Hausman' TANIMI
Jerry A. Hausman, MIT
Telekomünikasyon Ekonomisi Araştırma Programı'nın ekonomi profesörü ve
direktörüdür. Hausman'ın araştırması uygulamalı mikroekonomi, ekonometri,
farklılaşmış ürünler, Seo uzmanı
telekomünikasyon, vergilendirme, enerji, yaşlanma, çevre ve enerji üzerine
odaklanmıştır. 1946'da Batı Virginia'da doğdu. 1973 yılında MIT'ye yardımcı
doçent olarak katıldı.
Sıradaki
MATEMATIKSEL İKTISAT
PAUL KRUGMAN
İSTATISTIKSEL OLARAK ANLAMLI
EKONOMETRIST
'Jerry A. Hausman' DÜŞÜNME
Seo hizmeti Dr. Hausman Ph.D. Oxford Üniversitesi'nden Marshall Bursu
oldu ve John Bates Clark Ödülü ve Frisch Madalyası da dahil olmak üzere sayısız
ödül, onur ve burs kazandı. Ünlü Hausman Spesifikasyon Testi, istatistiksel
modellerin incelenen verilere ne ölçüde uyduğunu göstermektedir. İçselliği Bu
regresyon testi, aynı zamanda, Durwin-Wu-Hausman testi adı verilen bir modeli,
sonuçta hesaplanmasında etkili olup belirlenmesinde istatistikçiye için yararlı
olan p-değerleri , istatistiksel anlamlılık ya da olmayan anlamlılık için temel
olarak taban hattı.
Hausman yaygın olarak
yayınlanmıştır ve çok sayıda ekonomi dergisinde Kurumsal Seo yardımcı veya danışman
editör olmuştur. Büyüklüğünün bir serebral ekonomistinin iş dünyasının perde
arkasına yerleştirilebileceğini kanıtlayan Dr. Hausman, Starbucks, Kellogg's,
Anheuser Busch, Tesco ve Home Depot gibi perakendeciler için danışmanlık yaptı.
2018'de Amazon ve diğer pazarlardaki satıcılar için Perakende Optimizasyon
Platformu (ROP) Teikametrics tarafından bilimsel danışman olarak işe alındı.
"Milyonlarca satıcının fiyatlandırma, reklam ve envanter seçimi konusunda
daha iyi kararlar vermelerine yardımcı olmak için veri ve ekonometri kullanarak
satıcılara yardımcı olma fırsatı var. Teikametrics'de kurduğumuz teknoloji
perakendeciler ve markaların bu dinamik yeni perakende ekonomisinde rekabet
etmesine yardımcı oluyor. perakendenin geleceğidir, "dedi Hausman bir
açıklamada. Dr gibi bir danışman
Yorumlar
Yorum Gönder